Porten till Alvaret

Porten till Alvaret
Foto: Annika Lund

tisdag 21 augusti 2012

Lusten tillbaka

Hej alla

Lite kul det här, har haft lite problem med att starta, början var ju en stor jakt på politiker, men det blir ju inte så kul i längden :-). Men att träffa människor som Christian på Segerstads Fyr, det ger kraft och och hopp att det finns annat ja :-).
Så jag skulle vilja uppmana alla som läser detta att ge tips om imntressanta saker, personer mm på vår Ö att skriva om. Tages tacksamt emot.
Vi har så mycket på denna Ö som borde lyftas fram, som kan ge lite inspiration till andra, så kom med tipsen, jag har några på lut själv, och det kommer, men jag behöver fler.

Ursäkta mina många komman, har fått en del påpekande på det, men vad ska jag göra, jag gillar komma, så det så :-)

Ciao Lars


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar